10 07.19 10:46
Nowszy wpis Starszy wpis

Ognjena droga do Białegostoku, czyli w prasie o Jadze

W środowej prasówce warto zwrócić uwagę na wywiad z Ognjenem Mudrinskim. Serb mówi o swoich oczekiwaniach oraz transferze do Jagi.

Super Express
Ognjen Mudrinski o transferze do Jagiellonii. - Dużo osób kontaktowało się z Cukaricki, jak i ze mną. Jednak nie było konkretów. Przyjąłem propozycję Jagiellonii dlatego, że żaden inny klub nie był tak bardzo zainteresowania, aby mnie pozyskać. Negocjacje były bardzo krótkie, szybko się porozumieliśmy. Myślę, że wybrałem dobrze. Podoba mi się to jak wygląda futbol w Polsce i jak to wszystko funkcjonuje. Nowe stadiony, warunki do treningu. Wcześniej dużo moich przyjaciół grało w Polsce. Zawsze opowiadali mi o tym co jest najlepsze w waszej piłce. To także miało wpływ na przyjęcie oferty Jagiellonii. (...) zabrakło mi doświadczenia. Poza tym wiadomo jak zagranicą patrzą na cudzoziemców. Każdy oczekuje cudów, musisz być lepszy od miejscowych. Byłem młody, miałem 21 lat, nie znałem języka. Nie miałem szczęścia, żeby ktoś dał mi więcej szans i ciężko mi było oswoić się w nowych warunkach. Może właśnie to zaważyło na tym, że tam nie zaistniałem. Teraz jestem już bardziej doświadczonym graczem. Wiem co mnie czeka w Polsce, jak muszę pracować. Mam nadzieję, że to trzecie podejście za granicą będzie bardziej szczęśliwe dla mnie. Wierzę, że będę strzelał tak jak ostatnio w Cukaricki Belgrad.

Gazeta Wyborcza
Marketing Jagiellonia z dwiema nagrodami. - Ekstraklasa S.A. nagrodziła kluby w III edycji konkursu Ekstra Sezon 2018/2019. Jagiellonia Białystok zdobyła dwie nagrody. Jagiellonia Białystok triumfowała w kategoriach Ekstra Medialny Klub i Ekstra Zaangażowanie. Pierwsza z nich dotyczyła współpracy klubu z mediami. Kluby oceniane były przez współpracujących z nimi dziennikarzy. Przy wyborze zwycięzców uwzględniono dostępność dla mediów, udogodnienia w dni meczowe, a także poza nimi, organizację pracy i otwartość. Zdaniem dziennikarzy najlepsza w tym zakresie okazała się Jagiellonia Białystok (po raz trzeci z rzędu). Druga lokata trafiła do Wisły Kraków, podium zamknęła zaś Cracovia. W kategorii Ekstra Zaangażowanie kluby docenione zostały za kreatywność, skuteczność, jakość przekazu medialnego, a także całościowe efekty realizowanych działań. W tegorocznej edycji konkursu w związku z zaangażowaniem ekstraklasy w obchody 100-lecia niepodległości Polski, kluby mogły zgłaszać po dwa projekty w ramach dodatkowej kategorii Ekstra Zaangażowanie. Najlepiej pod tym względem ocenione zostały działania Jagiellonii Białystok (m.in. akcja „Do Hymnu", wystawy niepodległościowe na stadionie oraz rozdawanie wraz z Lechem Poznań rogali świętomarcińskich na Rynku Kościuszki). Drugie miejsce jury przyznało Legii Warszawa, a trzecie Piastowi Gliwice.